Bli medlem

Som medlem i föreningen Uddevalla Släktforskare får Du möjlighet till hjälp med att börja släktforska, att närvara vid medlemsmöte med föredrag och anbyte, att deltaga i föreningens resor till för släkt- och hembygdsforskare intressanta platser, att nyttja föreningens litteratur, avskrifter av kyrkböcker, tidskrifter och mikrokort.

Dessutom får Du föreningens tidning Uddevalla-bladet som pdf-fil till din epost, alternativt kan du läsa den, inklusive gamla nummer, via medlemsportalen här på sidan. Tidningen utkommer två gånger per år.

Medlemsavgiften är 150 kronor per år för enskild medlem.

OBS! Föreningen kommer inte
längre skicka tidningen via vanlig post, pga höga portokostnader. Glöm inte att meddela föreningen din epostadress om du inte redan gjort det!

Om Du vill bli medlem kan du betala direkt till vårt  bankgiro 5961-9700 eller Swisha till nummer 123 437 81 88. Glöm inte att uppge namn och adress skriv även in er e-postadress!